Nový office pre náš rastúci Aspecta tím
Minulý rok sa pre nás niesol najmä v znamení rozširovania Aspecta tímu a za 12 mesiacov sa náš počet viac než zdvojnásobil. Do nášho tímu sa pridali perfektní noví kolegovia. To však so sebou prinieslo aj nové výzvy a priestory, v ktorých sme pôsobili niekoľko rokov nám začali byť tesné. A dnes môžeme s radosťou oznámiť, že Aspecta je oficiálne presťahovaná!
„Rastieme, je nás viac a radi by sme, aby sme všetci mali viac možností sa stretnúť, viac možností na osobnú komunikáciu, viac priestoru na prácu, viac zasadačiek na porady… aby sme mali lepšie podmienky na prácu.“
Zbohom BSP, vitaj myhive
Dlhé roky sme pôsobili v budove BSP. Práve tu sme vybudovali základy našej spoločnosti a neúnavne sme pracovali na tom, aby sme našim klientom poskytovali tie najlepšie služby. Ale ako sa náš tím rozrastal, rástla aj naša potreba priestoru. Počet našich zamestnancov sa aktuálne blíži k číslu 100. Tento veľký, napriek tomu perfektný a priateľský tím, potreboval pracovný priestor, ktorý by vyhovoval ich jedinečným potrebám. Chceli sme preto našim kolegom poskytnúť možnosť pracovať v modernom priestore so skvelým zázemím a hlavne so všetkým vybavením, ktoré potrebujú na svoju najlepšiu prácu.
Perfektnú lokalitu sme hľadali dlho a sme nadšení, že sme ju napokon našli v myHive Vajnorská. Ide o dostupnú a atraktívnu lokalitu, ale čo je najdôležitejšie, je to priestor, ktorý je moderný, priestranný a ideálny pre náš rastúci tím.
Oficiálne otvorenie a prvé firemné raňajky
Nový office si zaslúži aj nové tradície. Otvorenie sa preto nieslo v duchu našich prvých spoločných firemných raňajok a namiesto cateringu sme zapojili kulinárske skilly našich kolegov. Okrem toho, že sú to skutoční IT profesionáli a dodávajú klientom špičkové IT riešenia, mnohí sa vyznamenali aj v kuchyni. 🙂
Prvý deň v našej novej kancelárii bol plný inšpirácie a produktivity. Deň sme začali s novým pocitom energie a ukončili sme ho neformálnym stretnutím v našej zasadacej miestnosti. Bol to perfektný spôsob, ako začať našu novú cestu v nových priestoroch.
Najlepšia voľba, akú sme mohli urobiť
Vybrali sme priestor, o ktorom sme presvedčení, že bude pre náš tím ideálny, a tešíme sa, že sa oň môžeme so všetkými podeliť. Vďaka moderným kanceláriám a zasadacím miestnostiam máme k dispozícii všetky priestory, ktoré potrebujeme na to, aby sme ako spoločnosť mohli ďalej rásť a prosperovať. Navyše vďaka úžasnému výhľadu z 11. poschodia máme tiež dostatok inšpirácie, ktorá nám pomôže pokračovať v poskytovaní tých najlepších služieb našim klientom.
Priestory sme oficiálne prevzali v polovici februára a odvtedy sme ich usilovne pripravovali. Zavádzali sme všetku potrebnú techniku a zariaďovali office tak, aby bol dokonalým novým pôsobiskom. Aj keď to bolo náročné a hektické obdobie (najmä pre naše úžasné kolegyne), konečný výsledok napokon stojí za to.
Myhive nám ponúka okrem plnej vybavenosti aj množstvo priestoru, ktorý, veríme, ešte viac zefektívni našu prácu. Máme k dispozícii 4 zasadačky na meetingy, dve veľké open space kancelárie, dve kuchynky a chill room. A vďaka polohe, ktorá je v blízkosti viacerých stravovacích a zábavných zariadení a v bezprostrednej blízkosti Kuchajdy, si môžeme pred prácou aj po nej vychutnať všetko, čo okolie ponúka.
Vďaka investíciám do pohody našich kolegov sme presvedčení, že budeme aj naďalej priťahovať a udržiavať špičkové talenty v odvetví a že nášmu tímu sa bude v našom novom domove aj naďalej dariť a budeme našim klientom, aj vďaka tomuto kroku, prinášať naďalej špičkové a kvalitné riešenia.
Nový office, nové príležitosti
Jednou z našich hlavných priorít je pokračovať v raste a rozširovaní nášho tímu talentovaných odborníkov a nový office nám na to poskytne potrebný priestor. Okrem toho sa tešíme, že nám tiež ponúkne príležitosti na zlepšenie vzťahov v rámci tímu i so zákazníkmi. Veríme, že aj tento krok podporí náš rast a úspech v ďalších rokoch.