Automation and Integration
S rastúcou komplexnosťou podnikových procesov sa priamo úmerne zvyšuje aj množstvo chýb spôsobených ľudským faktorom. Veľké organizácie taktiež často využívajú na riadenie rôznych procesov (napr. objednávky, cenové ponuky, výroba a pod.) rôzne softvérové nástroje. To vedie k ich segmentácii, neefektívnosti, náchylnosti k chybám a pre neskúsených zamestnancov aj k nepochopeniu. Integrácia a automatizácia vedia do veľkej miery tieto negatíva úspešne eliminovať. Zabezpečujú presný a včasný zber údajov, riadenie procesov a ich komplexnú optimalizáciu. Softvér na automatizáciu podnikových procesov a vytváranie aplikácií, ktoré integrujú tieto procesy na jednom mieste dokážu priniesť biznisu výraznú pridanú hodnotu.
Automation vs. Integration
Automation v najvšeobecnejšom zmysle slova, sa zameriava na zníženie nákladov na pracovnú silu, v ideálnom prípade dokonca na ich úplné odstránenie. Automatizačné projekty odstraňujú manuálne vstupné mechanizmy a nahrádzajú ich automatizovanými procesmi. Tie dokážu ušetriť množstvo času pri stereotypných činnostiach, ako je napríklad zadávanie objednávok, fakturácia či vypĺňanie formulárov. V IT sa automatizácia viaže na proces vývoja softvéru a systémov, ktoré dokážu vykonávať opakovateľné procesy a obmedziť nutnosť manuálnych činností. Softvér sa používa na nastavenie a opakovanie pokynov, procesov alebo politík, ktoré šetria čas a uvoľňujú zamestnancov IT pre strategickejšiu prácu. S nárastom virtuálnych sietí a cloudových služieb, ktoré vyžadujú rýchle a komplexné zriaďovanie, je automatizácia nenahraditeľnou súčasťou digitálnej transformácie.
Integration is the transfer of data from one software to another. Integration aims to bring departments closer together through technology. In some cases, this can mean merging different departments completely and creating a larger team for customers. In short, integration projects aim to transfer data into another software where it will be used by the user and then transfer it back into another software.
Automation and integration and their benefits
Accurate and timely data collection
Improved data collection and optimization of data-based decision-making processes.
Better customer experience
Better consistency of your services, faster response times and potentially lower costs.
Reduced downtime and improved performance
Automatic control and customization of the software leads to greater workflow efficiency.
Competitive advantage
It improves the user experience for customers and has the long-term benefit of increasing value and brand loyalty.
Optimized use of software
Process optimization is achieved by eliminating delays caused by unavailable operators and integrating each system.
Cost savings and increased profits
Resources can be redeployed elsewhere, workflows can be improved, and accuracy and consistency of operations can be increased.
Automation and integration of business systems
Automation and integration of business systems Given the above benefits, automation and integration are a necessity in businesses today. Especially in large organisations that are burdened with many administrative tasks and stereotypical workflows, automation and integration approaches can add great value to employees, customers and ultimately the entire organisation. Aspecta has extensive experience in designing and implementing such processes and systems. Do not hesitate to contact us to automate your processes and integrate the software solutions you use, so that such an investment leads to cost savings, more efficient workflows and a successful digital transformation of your